Het is nog niet helemaal duidelijk wanneer wij weer mogen beginnen met tennissen en de bijbehorende tennislessen. Rond halverwege april zal daar meer duidelijkheid over komen, wij houden er zelf wel rekening mee dat het nog even kan duren (bijvoorbeeld tot 1 juni). Maar stel nou dat het plots al eerder zou kunnen met betrekking tot de tennislessen? (daar word namelijk later pas over beslist). Dan zou het zonde zijn als wij onze planning nog niet af zouden hebben. Vandaar toch onze volgende inventarisatie/inschrijf informatie.

Wil jij tennisles? In een groep, met z’n tweeën of liever één op één? Dat kan ‘uiteraard’ ook dit seizoen weer. Schrijf je in via yourtennis.

De ZOMER-lessen starten dus vanaf het moment dat de overheid ons het startsein geeft. Het aantal lessen kan voor alsnog 15 weken blijven. Let op: het kan zijn dat de lessen verder doorlopen dan normaal (denk aan eind oktober i.p.v. eind september) of dat we een keer besluiten om in de vakantie te lessen, als scholen daar ook voor kiezen en mits de groep compleet kan zijn. Inschrijven kan in principe nog tot dat er meer nieuws is over het afnemen van de maatregelen omtrent het coronavirus, maar wacht het liefste niet te lang met aanmelden, om bovengenoemde reden (plannen kost ook tijd en zou zonden zijn als we dan al op de baan hadden kunnen staan).

Inschrijven kan via yourtennis.nl

Om meteen naar het inschrijfformulier te gaan gebruik deze link: https://www.yourtennis.nl/clubs/tc-de-wiel

Let op: Onze trainer (Jitze Jouwsma) gaat zijn best doen om iedereen zo goed mogelijk in te plannen. De lessen zullen zoals gebruikelijk op maandag en dinsdag worden gepland. Als die dagen vol zitten zullen we net als afgelopen winterseizoen uitwijken naar de woensdag. Vragen of opmerkingen over het inschrijven mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Hopelijk tot ‘snel’ op de baan!

Goed bedoelde tips voor deze situatie

Blijf zoveel mogelijk in beweging, zodat je straks als je weer fanatiek wilt gaan tennissen niet meteen verplicht een paar weken thuis zit met een blessure. Blijf ook bezig om mentaal alert, fit en gezond te blijven. Door af en toe nieuwe dingen te doen, zoals jezelf een nieuwe vaardigheid aanleren (denk aan hoog houden, nieuw gerecht koken of misschien wel fitnessoefeningen) zorg je ervoor dat je zelfvertrouwen en motivatie positief beïnvloed. Op dit moment kan je op internet een hele hoop ideeën vinden over verschillende soorten oefeningen, vaardigheden en noem maar op. Volg eventueel ook op facebook https://www.facebook.com/jouwpsychologischvoordeel/ voor meer van dit soort tips.

Deze website maakt gebruik van cookies die noodzakelijk zijn om deze site zo goed mogelijk te laten functioneren.
Ok