VOOR JEUGD

Dinsdag 10 maart bij Tc de Wiel 

Sportpsycholoog en uiteraard ook (onze) tennisleraar Jitze Jouwsma gaat 10 maart met de kinderen de baan op om een mentale tennisclinic te geven. 

Deze tennisclinic is speciaal ontworpen voor kinderen vanaf 8 jaar om op een leuke manier kennis te maken met het mentale aspect (niet alleen handig voor op de tennisbaan). Hoe komt het dat het de ene keer wel lukt en de andere keer niet? Hoe ga je om met de momenten waarop je het stiekem wel (heel) spannend vind? Hoe kan ik tijdens het tennissen ervoor zorgen dat ik beter ga spelen en mij niet zoveel laat afleiden door mijn ruis-gedachten? Laten we een mooi begin maken met deze clinic. 

Pak je kans en schrijf je in voor deze laagdrempelige clinic. De kans is groot dat de reguliere lessen hierdoor ook effectiever zullen worden (als het gaat om de mentale aanwijzingen die Jitze al geeft). Doe je voordeel ermee! 

Inschrijven? Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  

Wanneer? Dinsdag 10 maart

Voor JEUGD (van 8 t/m 16 jaar) 2 opties 
Van 16:00 tot 17:00 (voor oranje) OF van 17:00 tot 18:00 (voor groen en geel) 
Let op: voor volwassenen is het zaterdag 7 maart van 10:00 tot 11:30 uur OF van 12:00 tot 13:30 uur 

Waar? Tennis Club de Wiel
Kosten? 10 euro p.p. 

Vragen? Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Deze website maakt gebruik van cookies die noodzakelijk zijn om deze site zo goed mogelijk te laten functioneren.
Ok