Wil jij tennisles? In een groep, met z’n tweeën of liever één op één? Schrijf je vandaag of morgen nog in, want hoe eerder de trainer je aanmelding binnen heeft hoe eerder hij kan beginnen aan de planning voor het nieuwe seizoen.

Vanaf 1 april en dat is geen grap beginnen de ‘zomer’lessen van 2019. Inschrijven kan tot 24 maart!

Inschrijven kan via yourtennis.nl

Om meteen naar het inschrijfformulier te gaan gebruik deze link: https://www.yourtennis.nl/clubs/tc-de-wiel

Let op: Vanaf 25 maart gaat de trainer beginnen met de planning. We zullen ons best doen om iedereen zo goed mogelijk in te plannen. De lessen zullen zoals gebruikelijk op maandag en dinsdag worden gepland. Als die dagen vol zitten zullen we net als afgelopen winterseizoen uitwijken naar de woensdag. Vragen of opmerkingen over het inschrijven mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Tot op de baan!

Ps. Je kan 19 en 26 maart nog aansluiten bij de tennisBOOTCAMP (€11,50 per keer).

Herken je hier iets van?

1. Dit jaar zullen de trainingen weer door mij (Jitze Jouwsma) worden verzorgd. Ik ben er klaar voor. Een nieuw seizoen, een nieuwe kans. Lees rustig het onderstaande even door, misschien herken je hier iets van. Wil je graag beter voorbereid toernooien of competitie gaan spelen? Ik wil jou graag helpen met het verbeteren van jouw forehand, backhand of andere technieken. Op tactisch en zelfs mentaal gebied kan ik je natuurlijk ook beter voorbereiden op wedstrijden en je zal merken dat tennissen leuker wordt.
  2. Of merkt je dat je te weinig beweegt en wil je graag wat vaker in de week gaan sporten? Heb je een drukke baan of vind je het lastig om tijd vrij te maken om te gaan tennissen. Neem dan les! Iedere keer op een vast tijdstip, een training, zoveel mogelijk naar jouw smaak. Zeker in het aankomende seizoen kan ik mij voorstellen dat een stok achter de deur, zoals de tennisles, je net even die motivatie kan geven om iedere week lekker buiten te gaan sporten.
  3. Het kan ook zijn dat je graag met je competitieteam of vriendengroep gaat trainen, dat is ook mogelijk. Je kan jouw voorkeur aangeven op het inschrijfformulier, maar je kan je ook inschrijven voor de competitietraining. Als je graag wordt ingedeeld bij mensen die je nog niet zo goed kent, kan dat natuurlijk ook. De tennislessen zijn een ideale manier om andere niveau genoten te leren kennen.
  4. Het is belangrijk om te blijven sporten, van sporten krijg je energie! Tennistrainingen kunnen goed zijn voor wat ontspanning, gezondheid, conditie, gezelligheid, verbetering van je spel en/of gewoon een goede reden om even iets anders te doen dan hard werken. Ik heb er heel veel zin en ik zie je graag snel een keer op de tennisbaan!
  5. Heb je al een tijdje niet meer getennist en zou je het graag weer eens oppakken, dit is je kans. Misschien ontmoet je weer oude bekende of juist nieuwe gezichten! Terug van weg geweest, ik hou je niet tegen. En als je er kiest om geen tennisles te nemen, even goede vrienden.
  6. Word dit je eerste tennisles? Ik begeleid jou graag van 0 tot aan zover mogelijk, zodat je ook in je vrije tijd een balletje kan gaan slaan met anderen.
  7. Ik wil je wel graag aanmoedigen om regelmatig te blijven sporten en als het even kan in de vorm van tennis!
Deze website maakt gebruik van cookies die noodzakelijk zijn om deze site zo goed mogelijk te laten functioneren.
Ok