Het winterseizoen komt er weer aan! Het ideale moment om aan je techniek te werken. In deze periode zijn er vaak minder toernooien, waardoor het ideale moment ontstaat om te investeren in je techniek. Maar uiteraard zal ik ook aandacht hebben voor tactiek en waar gewenst het mentale aspect. Wil jij aankomend seizoen tennisles volgen, schrijf je dan vandaag of morgen in, want vanaf 3 oktober zullen de lessen weer beginnen. 

Inschrijven kan tot 25 september via mijntennisles.nl 

Om meteen naar het inschrijfformulier te gaan gebruik deze link: https://www.mijntennisles.nl/groups/32/clubs/54

Herkent u hier iets van? 

Dit jaar zullen de trainingen weer door mij (Jitze Jouwsma) worden verzorgd. Ik ben er klaar voor. Een nieuw seizoen, een nieuwe kans. Leest u rustig het onderstaande even door, misschien herkent u hier iets van.

Wordt dit uw eerste tennisles? Ik begeleid u graag van 0 tot aan zover mogelijk, zodat u ook in uw vrije tijd een balletje kan gaan slaan met anderen. 

Wilt u graag beter voorbereid toernooien of competitie gaan spelen? Ik wil u graag helpen met uw forehand of backhand die u nog niet goed genoeg vindt. Op tactisch en zelfs mentaal gebied kan ik u natuurlijk ook beter voorbereiden op wedstrijden en u zult merken dat tennissen leuker wordt.

Of merkt u dat u te weinig beweegt en wilt u graag wat vaker in de week gaan sporten? U heeft een drukke baan of vindt het lastig om tijd vrij te maken om te gaan tennissen. Neem dan les! Iedere keer op een vast tijdstip, een training, zoveel mogelijk naar uw smaak. Zeker in het aankomende seizoen kan ik mij voorstellen dat een stok achter de deur, zoals de tennisles, u net even die motivatie kan geven om iedere week lekker buiten te gaan sporten. 

Het kan ook zijn dat u graag met uw competitieteam of vriendengroep gaat trainen, dan is dat ook mogelijk. En als u graag wordt ingedeeld bij mensen die u nog niet zo goed kent, kan dat natuurlijk ook. De tennislessen zijn een ideale manier om andere niveau genoten te leren kennen. 

Heeft u al een tijdje niet meer getennist en zou u het graag weer eens oppakken, dit is uw kans. Misschien ontmoet u weer oude bekende of juist nieuwe gezichten! Terug van weg geweest, ik hou u niet tegen. 

Het is belangrijk om te blijven sporten, van sporten krijgt u energie! Tennistrainingen kunnen goed zijn voor wat ontspanning, gezondheid, conditie, gezelligheid, verbetering van uw spel en/of gewoon een goede reden om even iets anders te doen dan hard werken. Ik heb er heel veel zin en ik zie u graag snel een keer op de tennisbaan!

Deze website maakt gebruik van cookies die noodzakelijk zijn om deze site zo goed mogelijk te laten functioneren.
Ok