Met de vakantieperiode voor de deur, heeft de KNLTB heeft de inschrijving voor de winteroutdoorcompetitie 2016 - 2017 opengesteld.

Inschrijven

De wintercompetitie begint dit jaar in week 46-2016 (vrijdag 18 november) en eindigt in week 3 -2017 (22 januari) met een uitloop voor inhaalwedstrijden week 7 - 2017 (19 februari 2017). Hier staan de details voor de inschrijving.

Wat betreft het aanbod van speelmogelijkheden handhaven wij het huidige aanbod op de diverse speeldagen. Dit mede gezien het feit dat wij reeds nu dispensatie moeten vragen voor een gering aantal banen op de vrijdagavond, terwil juist daar de bond uitbreiding wil geven aan de competitiesoorten, zelfs met soorten met het spelen van meer dan vier partijen per team.

Voor het aanbod en het inschrijfformulier verwijs ik naar deze pagina. Omdat er geen "teamrechten" bestaan in de winteroutdoorcompetitie, doe ik een vriendelijk verzoek om het op de site staande inschrijfformulier te gebruiken, temeer aangezien daar de voor inschrijving benodigde gegevens staan.

De inschrijving eindigt bij ons op 25 augustus 2016. Dat geeft mij enkele dagen om de inschrijving af te ronden en de noodzakelijke dispensaties aan te vragen en  (digitaal) te krijgen.

Rest mij, om allen een heel goede vakantie toe te wensen.

Wim Boetekees.

Meer info, klik hier.

Deze website maakt gebruik van cookies die noodzakelijk zijn om deze site zo goed mogelijk te laten functioneren.
Ok